Thursday, June 2, 2011

Kafejava me~ka
wpeD.jpg (7744 bytes)Ovaa me~ka e edna od najrasprostranetite `ivotni od familijata na me~ki i mo`e da se sretne skoro vo celata severna hemisfera ( pa i vo Evropa). Nejzino `iveali{te pretstavuvaat planinskite {umi i golemi re~ni dolini.
Kafenite me~ki se golemi cica~i ~ija golemina varira vo zavisnost od `ivotnata sredina. Nejzinata prose~na golemina iznesuva 100 cm koga e na site ~etiri noze, dodeka dol`ina na teloto i e prose~no okolu 200 cm . Prose~nata te`ina iznesuva 150 - 375 kg i e so prose~en `ivoten vek od okolu 25 godini. [epite se so kafena boja i celoto telo im e pokrieno se gusto krzno. Voglavno nivnata hrana se sostoi od rastenija, vooglavno kapini, malini, razni korewa, le{nici od site oblici, trevki i dr. No isto taka se hrani i so med, ribi, razli~ni insekti, mravki, razni mali cica~i i dr.
Kaj nas `ivee kafenata me~ka koja se soo~uva kako vo Evropa taka i kaj nas so opasnosta od celosno nejzino is~eznuvawe. Nejzinoto `iveali{te - {umite se se pozagrozeni, a so toa i samata me~ka. Zastapena e vo trite nacionalni parkovi, no nejziniot broj i ponatamu se namaluva.

No comments:

Post a Comment